2014. szeptember 10., szerda

Bemutatkozás



...Az egész úgy kezdődött, hogy levágtam egyik barátnőm haját, és azzal megfordult körülöttem a világ. Frissen érettségizett voltam, kerestem az utam, nem akartam könyvelni, mint a családom, és végül megtaláltam önmagam. A varázslat azóta is tart, már-már fogva tart. 


Szeretem a haj érintését, a fényjátékát egy festés után, a hullámok esését szárítás közben. És a fonás! Csodálatos, ahogy a tincsek egymást kergetik, miközben egy konty körvonalazódik a fejbúbon! Szeretek lakkot fújni az elkészült frizurára, hogy fixáljam, amit alkottam. Az egész alkotási folyamatot szeretem, mert gyors, azonnali, és kreativitást igénylő. Nincs két ugyanolyan haj, ugyanolyan mód, ugyanolyan vágás, mert valamit mindig másképpen kell csinálni, így annyira változatos tud lenni, még a régi vendégek haján is! Csodálatos érzés, amikor érzed az ujjaidon a haj háláját a pakolásért cserébe! Vagy amikor huncutul megcsillan a szőke hajon a fényspray, és akkor tudod, hogy valami jót tettél! 

Lányok, nők, fodrászok, és mindenki! Szeressétek a hajatokat, és a szeretteitek haját, mert nem csak a haj hálálja meg a törődést, hanem a személyiség is!


Nincsenek megjegyzések: