2014. december 2., kedd

December - gondolatok egy fodrász életéből

Első hét:

Elképzelés előtte

Mennyi vendégem lesz! Hogyan fogok mindenkinek időpontot adni? Vennem kellett volna egy nagyobb naptárt! Ezentúl inkább a telefonomba írom a vendégeimet, mert papíron olyan nehéz mindenkit bepréselni egy vágásra, vagy festésre! Telefonban meg simán átírható, szerkeszthető... Azt a mindenit! Még ő is felhívott, hogy jönne, pedig már azt hittem, hogy elment máshoz. Most vagy másnál járt, de visszajön, vagy jól lenőtt a haja fél év alatt, mióta utoljára itt járt nálam. És már a család is szólt, hogy ha valamikor van időm, akkor megnyírbálhatnám Apum bajuszát... De mikor? Uhh, még jó, hogy XY lemondta, mert akkor fel tudok ZZs-nek ajánlani egy időpontot...

Valóság utána

Ugyan a héten még nem voltak sokan, de majd csak beindul. Legalább van időm a családot is rendezni, hogy mindenki szép és ápolt legyen. Lehet, hogy este megnézek egy filmet is, ma úgyis korán végzek...


Második hét:

Elképzelés előtte

Kapkodás, ajándék ötletelés-nézés-vétel, kéne még két hónap karácsonyig, mert így nem fogom bírni... Semmire sincs időm, és a nagy vendégtömeg majd csak jövőhéten fog jönni! Hogy fogom kibírni!?

Valóság utána

De jó, hogy épp áttette az utolsó vendégem magát holnapra, így most meg tudom venni az ajándékokat az üvegboltban. Nehéz nap lesz a holnap, de asszem átrendezem a díszítést a lyukasidőmben, teljesen feltöltődtem, mert olyan jó csinálni...!


Harmadik hét:

Elképzelés előtte

Bele fogok halni. Engem két vendég között kell eltemetni, a hajba, mert egyébként nem lesz rá idő, se hely. Miért ilyenkor jut eszükbe az embereknek, hogy szépek legyenek? Annyi minden mást csinálhatnék! De nem baj, mert jövőhéten már pihi! Csak ezt éljem túl!

Valóság utána

Szerencse, hogy még novemberben és októberben is mindenkivel foglaltattam magamnál időpontot, így most mindenkit be tudtam osztani. Ajándékok is megvannak, én meg izgultam, hogy bírni sem fogom ezt a hetet. Már csak a jövőhét eleje van hátra, úgyhogy most sütök a hétvégén valamit...


Negyedik hét:

Elképzelés előtte

Már csak a hét eleje van hátra, és kész! Itt a karácsony! Semmit sem tudok majd sütni, és nem is lesz időm! Még hétfőn és kedden is jönnek vendégek! Hol marad a szabadidő? A szünet? A tél?

Valóság utána

Hétfőn csak egy vendégem volt, reggel, így korán tudtam kelni, hogy megsüssem a mézeskalácsot és a beiglit a vendégem után. Keddet még végig toltam, de legalább két vendég között kitakarítottam, felsöpörtem, felmostam, lemostam a pultot, széket, asztalt, tisztán hagytam ott mindent. Otthon is tudtam takarítani, és sütni. Szép a karácsony.


Ötödik, utolsó hét:

Elképzelés előtte

Pihenés. Szabadidő. Nincs vendég. Csak a családdal leszek egészen Újévig... Szilveszterkor pedig frenetikusan bulizni fogok!

Valóság

"Rendben, akkor megcsinálom a hajad! ... Igen, neki is, és hozhatod a férjedet, apukádat, anyukádat, és a fiadat is..." Ezek után nincs kedvem bulizni, fáradt vagyok. Majd pihenek jövőre, de ezt a hetet még letolom Szilveszterig... Nem így képzeltem...

Nincsenek megjegyzések: